slide show

MEN FÖR I HELVETE KVINNA SKÄRP DIG!!


Datum: 2013-03-25 - Tid: 16:15:09 - Kategori: Emma - 0 kommentarer


Nu är det så att jag inte har bloggat på hundra år. Min mobil är fortfarande bajs och vill inte ladda över bilder så jag har inte haft en blogglust. Men nu har vi fått en uppgift i bilden där man ska ta bilder till en liten sak och jag kommer behöva rota fram kameran och ta med den vart jag än är på påsklovet och då kanske det kommer blider från den? Jag har en kompakt kamera... Egentligen ska vi ta bilderna på lektionerna men man får ha med bilder som e tagna hemma också om man vill.
Jaja nu kan det bli en bild från när jag var i Madeira förra påsken?!
Beautifuuuullll!! Nä men det var skönt där. Det var förra året vid påsk. En dag så brände jag ryggen alldeles knallröd men jag har fortfarande kvar lite brunt på ryggen efter det. Jag kallar det: ''Min tatuerade solbränna''. den är äkta...
Man måste bara ääääälska dom!! BÄSTA I VÄRLDEEEEN!! Asså seriöst jag är så otroligt ledsen för att jag inte kommer få gå på deras konsert i Friends Arena (HÄR I SVERIGE) den 8 maj. JAG FICK INGEN BILJEEETTT BUHUUUUUUUUU... Nog om mina problem..
 
 
 
 
 
Mark måste bara vara bäst på att animera av alla människor på denna hela jord :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Kom ihåg mig?

E-mail/Msn (visas bara för mig)

Din blogg (Behövs inte)

Skriv nu vad du tycker♥:

Trackback