slide show

Leker i photoshop


Datum: 2013-03-03 - Tid: 20:24:15 - Kategori: Emma - 0 kommentarer


Just nu sitter jag och leker i photoshop. Tror jag ska titta klart på ett avsnitt av PLL sen (Pretty little liars).
Just nu så vill jag bara vara lite kreativ och sådär. Sitter så skönt att jag inte orkar hämta mina ritarsaker och rita istället. Hade tänkt göra det innan men sen bara: Naaaaaaaaeeee, jag är för lat.
Nu sitter jag här och skriver och mina fingrar kliar efter photoshop. Föresten om ni vet något bra gratis program där man kan rita bilder (i datorn) som är lagligt att ladda ned kan ni länka till nedladdningssidan i en kommentar eller iaf skriva vad den heter? Tack skulle bli sjukt glad!
Nu orkar jag ej skriva mer. 
jag skulle visat vad jag köpte på 1D world men min mobil vill inte ladda över bilder till min dator så ni får vänta ett tag.
hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Kom ihåg mig?

E-mail/Msn (visas bara för mig)

Din blogg (Behövs inte)

Skriv nu vad du tycker♥:

Trackback