slide show

Förlåt och förlåt igen


Datum: 2013-03-14 - Tid: 20:49:24 - Kategori: Emma - 0 kommentarer


Det är så mycket i skolan just nu så jag hinner inte blogga. 4 nationella prov denna veckan och stört mycket läxor. Studiedagen på måndag komme gå åt till att plugga sova lite längre och förhoppningsvis göra ett bra inlägg från datorn.
Idag har jag varigt i skolan som vanligt. På gympan vred jag om foten så jag har väldigt ont men det går väl över. Sedan har jag dansat städat duschat gjort läxa och nu sitter jag med mobilen och gör detta. Inga nya bilder kommer nu för jag har fortfarande inte blogg.se appen på mon mobil. Hoppas ni förlåtet oss för sämst uppdatering!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Kom ihåg mig?

E-mail/Msn (visas bara för mig)

Din blogg (Behövs inte)

Skriv nu vad du tycker♥:

Trackback