slide show

Sjuk :(


Datum: 2013-02-04 - Tid: 13:50:03 - Kategori: Emma - 0 kommentarer


Jag är sjuk idag.
Hade 39 graders feber när jag vaknade. Nu känner jag mih lite bättre men jag har fortfarande feber. Nu ska jag snart kolla på en film tror jag. 
I lördags beställde jag skal till min mobil. Såklart glömde jag bort vilka jag ville ha så istället för att köpa ett ankskal köpte jag ett panda skal och så hittade jag inte mustasch skalet. :( Så det blev ett glasskal och ett pandaskal. 
Lite besviken på mig själv men gjort är gjort. :( Jag har också köpt present till Felicia. Vad det är jag har köpt kan jag inte säga eftersom hon också bloggar på denhär bloggen men ni kommer nog få veta det av henne sen. :D
Random bilder på söta djur för att göra det roligare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Kom ihåg mig?

E-mail/Msn (visas bara för mig)

Din blogg (Behövs inte)

Skriv nu vad du tycker♥:

Trackback