slide show

GUD NU FÅR JAG TA TAG I DET!


Datum: 2013-02-11 - Tid: 17:36:08 - Kategori: Emma - 0 kommentarer


Hej...
Vi har typ inte använt alla våra kategorier alls och jag tycker det är dags. Som teckna eller sims 3.
Därför tänker jag lägga upp lite bilder på saker jag har tecknat. Kanske inte idag men det ska jag göra. Jag ritade av Katniss, en random människa (kollade ej på bild), zayn malik (två gånger men lägger bara upp den ena för den andra blev seriöst värre än bajsful, typ den värsta jag gjort på riktigt länge).
Sen tänkte jag spela lite sims 3 och lägga upp där. Jag hade ju en sims 3 blogg innan och man kanske kan få tillbaks lite läsare från den bloggen också genom att skriva lite mer om sims 3? Vilket jag inte har gjort en enda gång men nå väl. Tänkte att jag skulle ändra på det.
Jag ska faktiskt spela sims 3 nu och jag har fått insperation till en byggnad som jag tror ska bli ett hus till simmar. Men jag vet inte annars kanske det blir bibliotek eller ngt sånt.
Här ifrån fick jag insperationen.
Som ni kanske förstår ska det bli typ små ''boxar'' i olika färger med enfärgade möbler i. Sen ska jag bygga typ gångar för trappor eller hissar också så att de inte syns men hur det ska se ut får jag väl ta tag i senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Kom ihåg mig?

E-mail/Msn (visas bara för mig)

Din blogg (Behövs inte)

Skriv nu vad du tycker♥:

Trackback