slide show

Citat + vilka?


Datum: 2013-02-27 - Tid: 22:16:44 - Kategori: Emma - 0 kommentarer


Citat
YOLO fuck it I'm a cat YOLNT
 
Nu tänkte jag fråga er om ni har ett "önskemål" på vem jag kan rita av. Det kan vara en bild på er själva eller en känd person.
Just nu ska jag måla Keela och Epicfaiil (Om ni inte vet vilka det är sök på kick back pack keela eller kick back pak epicfaiil.
Eller jag ska inte måla dom just nu men kag har planerat att rita dom.
Vill ni att jag ska rita någon specell? Skicka då ett mail med bilden i såklart och "ämnet" ska vara: Emma rita till: [email protected]

om ni också skickar en länk till eran blogg i mailet kan ni bli länkade här på bloggen.
Bloggar på iPhone så bilder får ni vänta på nån dag till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Kom ihåg mig?

E-mail/Msn (visas bara för mig)

Din blogg (Behövs inte)

Skriv nu vad du tycker♥:

Trackback