slide show

Men hejsan


Datum: 2013-04-05 - Tid: 13:05:57 - Kategori: Emma - 0 kommentarer


Men hejsan igen bloggen. Här har man inte bloggat påå 5-6-7 dagar??????????
Vene riktigt hur länge men jag har haft påsklov. Tillbaks till skolan på måndag BUHUUUUU. 
Anledningen till att jag inte har bloggat:
Jag har varigt i MALAGA (som bye the way ligger i Spanien ifall you didn't know)
Jag fick ingen användning för den lilla spanskan jag kan. Det ända jag sa var typ:
Hola (Hej)
Buenos Dias (God dag)
Buenas Tardes (God eftermiddag) (typ)
Buenas Noches (God kväll) (typ)
Jag har ju amazing skills i att beställa glass också men det orkade jag inte göra.
 
HOLA. QUIERO UN HELADO DE CHOCOLATE Y LIMON POR FAVOR!!!!!!
(Hej. Jag vill ha en glass med choklad och citron smak tack!!!!!!)
 
Jag kom hem igårkväll. Nu har jag tränat och precis ätit frukost. (Hehe).
Tagga att duscha håret och typ laga lunch?
Senare ikväll kanske måla naglarna med mitt nya O.P.I som jag köpte på tax free igår i MALAGAAAAA.
Bilder får ni sen.
 
(UPDATE: Jag kunde inte använda min kamera för jag kan inte ladda över bilder från den till min dator så jag ska köpa en ny för den tar ändå sämst bilder och så men bara satt ni vet så fortsätter det med mobil-bilder)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Kom ihåg mig?

E-mail/Msn (visas bara för mig)

Din blogg (Behövs inte)

Skriv nu vad du tycker♥:

Trackback