slide show

1D world!!!!!!!!!!


Datum: 2013-03-02 - Tid: 21:54:31 - Kategori: Emma - 0 kommentarer


omg omg omG omG oMG oMG OMG OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAG SKA TILL 1D WORLD BUTIKEN I STOCKHOLM IMORGON!!!!
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ÖVERTAGGAD!!!!!!!!!!!
(By the way här är en länk till deras hemsida: http://www.1dworld.com.au/1d-world-stores.html )
ASSÅ JAG ÄR SÅÅÅÅ TAGGAD!!!
Nu när jag lugnat ned mig lite och sluta dampat på datorn kan jag berätta att anledningen till alla mobilinlägg är att jag har åkt slalom i alperna på mitt fina lilla sportlov.
Bilder kan ni få någon dag när min mobil inte är avstängd för att den har 0 % batteri och jag har hittat min laddare som jag lagt någonstans i min väska....
Det var väldigt skönt men mer kan ni få veta senare. :)
Kan göra som en mini ''dagbok'' om min slalomresa senare i ett inlägg på bloggen.
 
Jag är besatt.
INte bara av one direction och deras låt One Way Or Another utan även av serien pretty little liars.
Jag läste böckerna och sedan har jag missat alla avsnitt som gått så jag har letat efter en sida att kolla på.
Jag har hittat en. Den heter swefilmer.com (orkar ej göra en länk men bara skriv det så kommer ni ju till hemsidan som vanligt.) Observera att det är .com och inte .se
Jag är på sesong 2 avsnitt 16  just nu.
Från början hittade jag inte avsnitt 16 men min kusin var en life saver och hittade den åt mig (Felicia alltså) TACK DU ÄR BARA DEN BÄSTA OCH UNDERBARASTE BFF SOM FINNS JAG ÄLSKAR DIG!!! ♥♥♥
Nu ska ni få någon liten bild för att göra inlägget roligare och så säger jag tack och hej för denna underbara lördagskväll då jag är så glad så att jag håller på att explodera!!!
Bild jag tog för länge sedan XD Man måste ju bjuda på sig själv ibland. Hehe.
Denna fina bild redigerade Felicia på mig för ngt år sedan. XD Älskar dig bästa vän ♥♥
Haha. Är på extra bra humör idag.... :D
Inte för att skryta men jag sprang genom väggen till HP tåget liksom What upp? Nej men man kan ju alltid drömma.... Faktiskt en riktig oredigerad bild dock!
Självklart har jag ett par HP glasögon också!
Vacköör bild från Madeira. (Stavning?)
Dip Dyed Singlet (Purple)
Denna tröja (från 1Dworld store) vill jag väääldigt gärna ha (mi kusin med hehe.) Så jag ska nog köpa en sådan till mig och henne. Jag vill ha en blå-lila... Jag tror Felicia vill ha det också! ;)
I sommar kommer nog lite bilder med de tröjorna i såfall och med min skinjacka som jag är helt inlove whit!!
Om dom finns kvar i butiken såklart.
Bilder på vad jag köper kommer nog sedan det med.
Jag tror jag vill ha något skal och ett par hörlurar som jag tror fanns...
Kanske hittar ngt annat med. :)
Ha det bäst!! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Kom ihåg mig?

E-mail/Msn (visas bara för mig)

Din blogg (Behövs inte)

Skriv nu vad du tycker♥:

Trackback