slide show

Tecknat


Datum: 2013-01-26 - Tid: 23:09:14 - Kategori: Emma - 2 kommentarer


Hej hej. När vi hade våran tidigare blogg (som det blev problem med, därför bytte vi till denna) så gjorde jag inlägg om någon av mina teckningar. Jag berättade även att jag kommer göra lite tutorials på hur man ritar ögon, näsa, mun etc. på mitt sätt!
Nu tänkte jag i varje fall visa en teckning som jag ritade. Det ska föreställa Mackenzie Foy. (Hon spelar bl.a. Renesmee i Breaking Dawn part 2)
Bilden jag ritade av:
Min teckning:
Vad tycker ni?? Inte en konstnär direkt men jag blev faktiskt ganska nöjd ändå!
 
Sedan har jag också börjat rita en teckning av Rihanna och jag tänkte visa vilken bild jag ritar av;
När jag är klar så ska ni få se resultatet. I ett senare inlägg ska ni också få se en bild som jag ritade av Jennifer Lawrance (när hon spelar Katniss Everdeen i The Hunger Games). Jag måste bara ladda över bilder från min mobil till datorn först.
 
Idag var jag och shoppade med en kompis. Köpte inte jättemycket men en del blev det. (I varje fall för att vara jag, jag brukar sällan hitta kläder som jag tycker är bekväma, snygga och passar mig.)
Jag ska visa allt jag köpte i ett inlägg på måndag hade jag tänkt. Vi får se om det blir av annars får ni vänta lite till! ;)
Det var allt för idag. Hoppas ni stannar kvar här på bloggen. Just det!! Jag glömde nästan!!! Det kommer skrivas lite om sims 3 också (från min sida förmodligen) här på bloggen också. Jag måste bara vänja mig vid att ha denna blogg istället för thesimsmemmiz och så först. Hoppas ni simsfanatiker där ute står ut med att vänta ifall det är det ni vill läsa om här på denna blogg.

Kommentarer
Kommenterat av: Anonym

Du ritar finare än mej iallafall... o.o

Svar: Tack ♥♥
Fe Em


Hennes/Hans blogg: http://mysimspage.blogg.se
Kommenterat av: Nora

Hej! :)
Vad heter typsnittet ni använde i headern? :oo

Svar: Vi kan göra det i ett inlägg ;)
Fe Em


Hennes/Hans blogg: http://www.cheri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Kom ihåg mig?

E-mail/Msn (visas bara för mig)

Din blogg (Behövs inte)

Skriv nu vad du tycker♥:

Trackback