slide show

Länge sen


Datum: 2013-01-29 - Tid: 19:36:38 - Kategori: Emma - 0 kommentarer


Jag tycker det var lite länge sedan vi gjorde ett inlägg. Har fortfarande inte laddat över bilder från mobilen.
I söndags hade jag i varje fall ''mini-spa'' för mig själv. 
Det var mysigt och avkopplande. Även fast jag inte har ett badkar, det hade vart ett stort plus.
Vi fick en kommentar som undrade vilket typsnitt vi har på texten i våran header och vi tänker göra ett inlägg om det någon dag, så kolla in på bloggen då och då så får vi se när det kommer.
Jag kan visa er en bild på en sak jag ritade för ganska länge sedan. (Typ 2 veckor XD)
En rööd panda. Den finns med i headern men jaja... Sista bilden så jag antar att inte så många märker den...
Bilden jag ritade av:
Min teckning (blyerts):
Inte värsta lika men aja... Hoppas ni blir lite nöjda i varje fall.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Kom ihåg mig?

E-mail/Msn (visas bara för mig)

Din blogg (Behövs inte)

Skriv nu vad du tycker♥:

Trackback