slide show

Want's + Weird....


Datum: 2013-02-01 - Tid: 22:41:12 - Kategori: Emma - 0 kommentarer


Jag har kollat ut lite sommar/vårsaker som jag gärna vill ha. 
Ni ska få se dom och så kommer länkar under bilden.
Vit skinjacka: Cubus 499:-  Svart linne: Ginatricot 199:-  Svart kjol: Cubus 249:-  Mörkblå bikini: Överdel: Hollister 36 euro Underdel: Hollister 22 euro  Vit bikini: Överdel: Hollister 26 euro Underdel: Hollister 22 euro  Blå-grön bikini: Överdel: Hollister 26 euro Underdel: Hollister 22 euro  Droppande glass skal (iPhone 4/4s) : fyndiq 58 :- (150 :-)  Rosa ank skal (iPhone 4/4s) : fyndiq 58 :- (150 :-)  Mustasch skal (iPhone 4/4s) : fyndiq 79 :- (199 :-)
 
Sen hittade jag ett skitkonstigt skal på fyndiq! (Tycker jag) Eller det var typ roligt men skulle inte vilja ha det... Jag har tyvärr inte länken (för de som är intresserade XD) men här kommer bild:
Håller ni med mig om att det är konstigt? XD 
(Bilderna är fixade i Adobe Photoshop Elements 9)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Kom ihåg mig?

E-mail/Msn (visas bara för mig)

Din blogg (Behövs inte)

Skriv nu vad du tycker♥:

Trackback