slide show

Inget nytt


Datum: 2013-02-11 - Tid: 21:12:37 - Kategori: Emma - 2 kommentarer


Det slutade med att jag inte alls körde sims 3 idag. Ska göra det på onsdag men jag pratade med min kompis, kollade på videos och sen tillslut blev det inte av...
Som sagt ska jag göra det på onsdag och då ska jag bygga mitt hus!
Kanske kommer en liten guid hur jag gör och sen kan ni skicka in era ''lådorhus''. 
Alltså att ni tar typ och placerar era rutor och möblerar med era färger och så. Mer om det (och mail såklart så ni kan maila in era bilder och komma med i bloggen) kommer ju som sagt på onsdag.
Först ska jag ju bygga mitt hus och visa er ett exempel också.
Nu random bilder från sims 3 som jag hittat på min dator. (Igga om min gamla copyright är på dom)
 Jag orkar inte lägga in fler bilder nu...
 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: Carro - en emo/scene bloggerska

Sims 3 är awesome :3 Kramisar Carro

Svar: Sims 3 är bäst. Kul att jag inte är den enda som älskar det! ♥♥ Kram :3
Fe Em


Hennes/Hans blogg: http://quiethell.myshowroom.se/
Kommenterat av: Julia Rajkovic

den första bilden, har hästen två huvuden eller är det två stycken som står jämte varandra? ;)

Svar: Jag vet inte riktigt hur jag lyckades med det faktiskt. Det är två enhörningsföl som teleporterade sig till samma plats exakt samtidigt så fick jag dessa bilder! ♥♥ :)
Fe Em


Hennes/Hans blogg: http://macrophotos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Kom ihåg mig?

E-mail/Msn (visas bara för mig)

Din blogg (Behövs inte)

Skriv nu vad du tycker♥:

Trackback