slide show

Frischk!!


Datum: 2013-02-07 - Tid: 16:55:00 - Kategori: Emma - 0 kommentarer


Jag älskar att skriva sch på ord det inte ska vara sch i. Som tex. Frisk=Frischk
Nu var det ju inte det som hela inlägget skulle handla om. Jag vet inte riktigt vad jag tänkte skriva faktiskt. 
Jag är frischk i varje fall och det är väldigt skönt tycker jag.
Detta är mobilbloggning men jag kan faktiskt visa en liten bild från skolan idag. Vi hade superkul på rasten. (Vi hade nationella prov så vi fick över en timmes rast. Lyx!! XD) 
Vi var ute i snön och spelade fotboll mor killarna.  Eftersom jag precis har varigt sjuk dröjde det inte så länge innan jag gick in. (Ville inte bli sjuk igen, hade öppen jacka och allt)
vi såg en skitstor snöhög och jag såg ett fototillfälle! Jag har täckt över deras ansikten för kag frågade inte om jag fick lägga upp bilden men hoppas det e ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Kom ihåg mig?

E-mail/Msn (visas bara för mig)

Din blogg (Behövs inte)

Skriv nu vad du tycker♥:

Trackback