slide show

Göra om sunset valley


Datum: 2013-04-08 - Tid: 20:32:37 - Kategori: Emma - 0 kommentarer


Hejsan alla glada (eller ledsna det kan ju inte jag veta)
Idag har jag börjat med ett skiiiiiitstort ''frtitidsprojekt'' i sims 3
Jag har börjat bygga om hela Sunset Valley. Alltså jag raderar alla familjer och alla hus (förutom typ spaanläggning, mataffärer, brandstation och såna saker)
Sedan börjar jag göra nya allmäna platser och nya hus alldeles själv. Jag bygger dom från grunden.
När jag har gjort det i hela staden ska jag göra familjer och flytta in i husen.
Idag har jag gjort ett ganska stort hus som är tänkt till ett gammalt par. Så ni kanske förstår att huset är gammeldags....
Sen kommer jag göra små hus för kanske en person med hundar, ungdomar som nyss flyttat hemifrån, en stor barnfamilj, den där skygga häxan med tusen katter, det söta paret, konstnären m.m.
Alla kommer se olika ut, feta smala, unga gamla, långt hår kort hår, ljushyade mörkhyade, starka svaga, atletiska, konstnärer, divor allt vad man kan tänka sig!!!
När jag är klar kommer jag så klart ta lite kort på ''min stad'' och visa för er.
Detta kommer bli kul tycker jag. Om ni älskar sims så är detta en bra idé för er! Man behöver ju inte köra på denna stad varje gång men sen när man väl är klar kanske man vill göra det för att man har skapat så många bra familjer. Om man någon gång tex bara vill spela så är det ju bra att ha gjort massor familjer som man gillar som man kan välja mellan. I samma värld!! Då kan alla dina favoritsimmar, kändissimmar, self-sims eller vad vet jag träffas och kanske bilda familj! Våga vara kreativ!
Bilder från google:
Detta ska alltså ändras och bli ''min'' stad!! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Kom ihåg mig?

E-mail/Msn (visas bara för mig)

Din blogg (Behövs inte)

Skriv nu vad du tycker♥:

Trackback