slide show

BEROENDEEEE!


Datum: 2013-04-26 - Tid: 21:45:00 - Kategori: Emma - 0 kommentarer


Omg I'm addicted to one direction. I've got the one direction infection! HELP MEEEE!!!!!!
Det är så jobbigt. Dom ska ju ha en konsert på friends arena den 8 maj och jag har inte biljetter!!!
GUD VAD JAG VILL GÅ!
Det är min högsta önskan! Jag skulle bli sjukt glad. Jag skulle gråta och skrika och spamma instagram med one directionbilder!!!
OMG jag vet att jag alltid klagar i mina inlägg.
Har någon av er one direction infection? Är ni directioners?
Zayn+Liam+Louis+Niall+Harry=My drug-one direction

Sov gott nu. Sov riktigt gott för imorgon är det lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn ♥
Kom ihåg mig?

E-mail/Msn (visas bara för mig)

Din blogg (Behövs inte)

Skriv nu vad du tycker♥:

Trackback